. .

Среда, 24.04.2024, 17:56
Вы вошли как Гость | Группа "Гости" | RSS
Защита прав водителя
Главная Мой профильВыход
Форма входа
Меню сайта
Наша копилка
Копилка для Вас
На Вашем сайте еще нет копилки? Тогда кликайте сюда.
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2011 » Январь » 21 » Техосмотр
09:10
Техосмотр
Писец, друзья.
Бред власти достигает предельных оборотов.
На рассмотрение в верховный совет совсем скоро будет поданы следующие изменения в Законы Украины, касаемо техосмотра.
Смотрим, читаем, обсуждаем.

ЗАКОН УКРАЇНИ

«Про внесення змін і доповнень до деяких законів України

(щодо періодичної перевірки технічного стану

колісних транспортних засобів)»

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. До Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) внести зміни такого змісту:

1) у тексті Кодексу слова «рульове управління» у всіх відмінках і числах замінити словами замінити словами «система кермування», слово «керування» стосовно транспортних засобів у всіх відмінках і числах замінити словом «управління»;

2) доповнити новою статтею такого змісту:

«Стаття 14-2. Відповідальність працівників пунктів перевірки технічного стану колісних транспортних засобів та замовників послуг таких пунктів

До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, зокрема такими, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису притягаються працівники пунктів перевірки технічного стану колісних транспортних засобів та замовники послуг таких пунктів.»;

3) частину першу статті 121 доповнити словом «, нормативів» після слова «норм»;

4) у частині першій та п’ятій статті 121 слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичну перевірку технічного стану»;

5) у частині п’ятій статті 121 слова «або не відповідає вимогам стандарту» виключити;

6) доповнити статтю 121 частиною такого змісту:

«Вчинення будь-якого з порушень передбачених частиною першою або другою цієї статті, які призвели до дорожньо-транспортної пригоди, - тягне за собою накладення штрафу на водія транспортного засобу від п'ятидесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»;

7) статтю 127-1 викласти в такій редакції:

«Стаття 127-1. Порушення порядку періодичної перевірки технічного стану колісного транспортного засобу

Неналежне проведення перевірки технічного стану колісного транспортного засобу та видача протоколу перевірки технічного стану з талоном про проходження періодичної перевірки технічного стану транспортного засобу −

тягне за собою накладення штрафу на особу, відповідальну за видачу протоколу перевірки технічного стану та талону про проходження періодичної перевірки технічного стану транспортного засобу, якщо цю несправність можливо було виявити під час перевірки технічного стану, у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Видача протоколу перевірки технічного стану колісного транспортного засобу без здійснення такої перевірки, та/або з підробленням номера такого протоколу, та/або без застосування засобів вимірювальної техніки, обладнаних відповідно до законодавства пристроями для роздрукування результатів обов’язкової інструментальної перевірки забруднюючих викидів, акустичного шуму, характеристик гальмових систем і системи кермування, функціональних характеристик зовнішніх світлових приладів –

тягне за собою накладення штрафу на особу, відповідальну за видачу протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Підміна транспортного засобу для проходження перевірки технічного стану, зокрема, зафіксована працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, зокрема такими, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису –

тягне за собою накладення штрафу на особу, відповідальну за періодичну перевірку технічного стану транспортного засобу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

Видача талона про проходження періодичної перевірки технічного стану без протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, −

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»;

8) у статті 128:

у частині першій після слова «правил» ввести слово «нормативів», слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки технічного стану», слово «контролю» замінити словом «перевірки»;

частину четверту викласти в такій редакції:

«тягне за собою накладення штрафу на власників транспортних засобів, громадян - суб'єктів господарської діяльності від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожний випадок такого порушення;»;

9) в частині першій статті 156-1 після слів «та ціни придбаних товарів» ввести слова такого змісту «, технічного стану їхніх колісних транспортних засобів»;

10) в абзаці третьому статті 156-1 після слів «про продукцію» ввести слова такого змісту «, технічний стан колісних транспортних засобів»;

11) в абзаці п’ятому статті 156-1 після слів «про весь товар» ввести слова такого змісту «, технічний стан колісних транспортних засобів»;

12) в назві і в частині першій статті 168-1 після слова «норм» ввести слово «нормативів»;

13) у частині першій статті 221 слова «частиною другою статті 127-1» замінити словами «частинами другою, третьою та четвертою статті 127-1»;

14) у частині першій та пункті 2 частини 2 статті 222 слова «частина перша статті 127-1» виключити;

15) частину першу статті 229 після слів «стаття 119» доповнити словами «стаття 127-1»;

16) пункт 1 частини 2 статті 229 викласти в наступній редакції:

«1) на автомобільному транспорті - голова урядового органу державного нагляду (контролю) за безпекою на транспорті або його заступники;»;

17) в пункті 11 частини першої статті 255 слова «частина друга статті 127-1» виключити;

18) у частині першій та другій статті 260 слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки технічного стану»;

19) у найменуванні статті 265-3 слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки технічного стану»;

20) частину 1 статтю 265-3 доповнити словом «нормативів» після слова «норм»;

21) у статті 265-3 слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки технічного стану»;

22) у статті 267 слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки технічного стану»;

23) в статті 306 слова «спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі транспорту» замінити словами «урядового органу державного нагляду (контролю) за безпекою на транспорті».

ІІ. До Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, N 25-26, ст.131 ) внести зміни такого змісту:

1) в частині першій статті 287 слово «керування» замінити словом «управління», після слів «Випуск в експлуатацію завідомо технічно несправних транспортних засобів» ввести слова такого змісту «, порушення процедури видачі протоколу перевірки технічного стану колісного транспортного засобу та талону про проходження періодичної перевірки технічного стану»;

2) статтю 287 доповнити частиною другою такого змісту:

«умисне знищення роздруківок визначених законодавством результатів перевірки технічного стану засобами вимірювальної техніки, умисне знищення або незбереження матеріалів фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, зокрема такими, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису процесу періодичної перевірки технічного стану колісного транспортного засобу впродовж встановленого законодавством строку –

карається штрафом від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті ж самі дії, вчинені повторно – караються додатково виправними роботами на строк до 6 місяців або забороною займатися перевіркою технічного стану впродовж п’яти років.»;

3) в статті 291 після слова «норм» ввести слово «, нормативів».

ІІІ. У Закон України «Про міліцію» (Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 4, ст. 20) внести зміни такого змісту:

1) у пункті дванадцятому статті 10 слова «проводити державний технічний огляд зареєстрованих транспортних засобів» вилучити;

2) у абзаці другому пункту 21 статті 11 слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки технічного стану» та слово «керування» замінити словом «управління»;

IV. У Закон України «Про дорожній рух» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 31, ст.338) внести зміни такого змісту:

1) в абзаці тринадцятому статті 4 слова «їх державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки їх конструкції та технічного стану»;

2) статті 5, 6, 7 доповнити абзацами такого змісту:

«сприяння діяльності саморегулівних організацій у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів»;

3) у частині 2 статті 12 слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичну перевірку технічного стану»;

4) абзац третій частини першої статті 16 викласти у такій редакції:

«довіряти право користування приватним транспортним засобом іншій особі, яка має посвідчення водія відповідної категорії, довіреністю, основні реквізити якої визначаються Міністерством внутрішніх справ України, за своїм підписом, довіряти у встановленому порядку право розпорядження приватним транспортним засобом іншій особі;»;

5) у абзаці 7 частини другої статті 16 слова «державний технічний огляд» замінити словами «періодичну перевірку технічного стану»;

6) частину першу статті 29 викласти в такій редакції:

«До участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам чинних в Україні технічних регламентів, єдиних технічних приписів, правил, норм, нормативів і стандартів законодавчо регульованої сфери, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку і пройшли періодичну перевірку технічного стану (за винятком транспортних засобів, що не підлягають періодичній перевірці).»;

7) абзац п’ятий статті 29 доповнити словами «крім тимчасово ввезених, порядок обліку яких визначається Міністерством внутрішніх справ України»;

8) частину першу статті 30 викласти в такій редакції:

«Конструкція транспортних засобів повинна відповідати вимогам єдиних технічних приписів, правил, норм, нормативів і стандартів законодавчо регульованої сфери, встановленим рівням викидів забруднюючих речовин в атмосферу, а нормативно-технічна документація на конструкцію, їхні складники, експлуатаційні матеріали та послуги з технічного обслуговування і ремонту має бути узгоджена з відповідними державними органами, уповноваженими Кабінетом Міністрів України.»;

9) частину третю статті 30 викласти в такій редакції:

«власники самостійно сконструйованих транспортних засобів отримують сертифікат відповідності згідно із статтею 29»;

10) статтю 31 викласти в такій редакції:

«Транспортні засоби, їхні частини та обладнання, що ввозяться на митну територію України, повинні мати сертифікат, виданий згідно з чинним законодавством на відповідність вимогам єдиних технічних приписів, стандартів законодавчо регульованої сфери.

Згідно з порядком затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженим відповідно до законодавства, зазначений сертифікат видає виробник, його уповноважений представник − резидент України, органи сертифікації, що визначені центральним органом виконавчої влади з питань транспорту, а також призначені органи з оцінки відповідності.»;

11) в частині першій статті 32 слова «правилам, нормативам і стандартам України» замінити словами «правилам, нормам, нормативам і стандартам України та здійснюватися у порядку переобладнання транспортних засобів, затвердженому Кабінетом Міністрів України.»;

12) частину третю статті 32 викласти в такій редакції:

«У разі переобладнання п’яти і більше транспортних засобів одного типу або марки (моделі) впродовж одного календарного року повинні виконуватися вимоги статті 30 цього Закону.»;

13) статтю 32 доповнити частиною такого змісту:

«Власник транспортного засобу зберігає, передає разом з транспортним засобом новому власнику оригінали усіх документів, які він отримав відповідно до порядку переобладнання транспортних засобів.»;

14) частину першу статті 33 викласти в такій редакції:

«Технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати технічним регламентам, правилам, нормам, нормативам і стандартам законодавчо регульованої сфери, затвердженим у встановленому порядку.»;

15) у статті 34:

абзац 4 викласти в такій редакції:

«Державна реєстрація та облік автомобілів, автобусів, мотоциклів та мопедів усіх типів, марок і моделей, самохідних машин, причепів та напівпричепів до них, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів здійснюються підрозділами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України. Для автоматизованого обліку зареєстрованих транспортних засобів та відомостей про їх власників ведеться Єдиний державний реєстр, користувачем якого є Державтоінспекція Міністерства внутрішніх справ України, а розпорядником – центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту.»;

після частини 7 доповнити частиною такого змісту:

«Власники транспортних засобів, які раніше перебували в експлуатації, зокрема за кордоном, мають утримувати оригінали документів усіх попередніх реєстрацій (за наявності), передавати їх з транспортним засобом новому власнику, надавати виконавцю періодичної перевірки технічного стану транспортного засобу. Чергова періодична перевірка технічного стану транспортного засобу, на який власник має оригінали реєстраційних документів держави-члена Європейського союзу, що відповідають вимогам Директиви 1999/37/ЕС, відраховується від дати такої перевірки.»;

частини 8, 9, 10, 11 вважати відповідно частинами 9, 10, 11, 12;

16) статтю 35 викласти в такій редакції:

«Стаття 35. Періодична перевірка технічного стану колісних транспортних засобів

Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, підлягають періодичній перевірці технічного стану.

На кожний транспортний засіб, який після проведення періодичної перевірки технічного стану визнано технічно справним, видається талон про проходження періодичної перевірки технічного стану, легітимність якого підтверджується підписом який проводив перевірку і печаткою суб’єкта господарювання. Забороняється використання на вулицях і дорогах транспортні засоби, що не пройшли періодичної перевірки технічного стану.

Вимоги до конструкції та технічного стану, на відповідність яким періодично перевіряють транспортний засіб, повинні узгоджуватися з відповідними технічними вимогами і обмеженнями, передбаченими серіями поправок до відповідних міжнародних технічних регламентів − Правил європейської економічної комісії ООН, що додані до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року – які діяли на дату реєстрації транспортного засобу, а також мінімальним вимогам стосовно перевірки технічного стану, визначеним у Приписах європейської економічної комісії ООН, що додані до Угоди про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів.

Періодична перевірка технічного стану транспортних засобів проводиться винятково суб'єктами господарювання, які відповідають вимогам стандартів, визначених законодавством України.

Право на перевірку технічного стану мають суб’єкти господарювання та саморегулівні організації суб’єктів господарювання, які уповноважені центральним органом виконавчої влади з питань автомобільного транспорту.

Центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту уповноважує суб’єкта господарювання та саморегулівні організації суб’єктів господарювання за умови, що вони забезпечують проведення періодичної перевірки транспортних засобів усіх категорій і призначення відповідно до реєстраційних документів виданих Міністерством внутрішніх справ України, на пунктах перевірки технічного стану.

В протоколі перевірки технічного стану транспортного засобу повинні бути відображені обсяги перевірки, цифровими кодами зазначені усі невідповідності технічного стану залежно від класу невідповідності. Цей протокол повинен встановлювати:

коди невідповідностей технічного стану транспортного засобу як систему цифрових знаків для відображення, передачі, обробки та зберігання інформації про виявлені недоліки технічного стану транспортного засобу;

небезпечні невідповідності технічного стану транспортного засобу, що безпосередньо загрожують безпеці дорожнього руху і за наявності яких подальший рух транспортного засобу забороняється;

істотні невідповідності технічного стану, що потенційно загрожують безпеці дорожнього руху, за наявності яких використання транспортного засобу за призначенням забороняється;

незначні невідповідності технічного стану, що безпосередньо не загрожують безпеці дорожнього руху.

Безпосередній виконавець перевірки технічного стану видавати підписаний протокол перевірки технічного стану.

Суб’єкт господарювання або саморегулівна організація забезпечують систематичну підготовку та навчання персоналу пунктів перевірки технічного стану відповідно до законодавства.

Гранична тривалість часу перевірки транспортного засобу визначається центральним органом виконавчої влади з питань автомобільного транспорту.

Власник пункту перевірки технічного стану повинен:

− затвердити необхідну технологічну документацію відповідно до нормативно-правових і нормативно-технічних документів, норм, нормативів і правил;

− унормувати витрати ресурсів і трудовитрати відповідно до законодавства;

− мати засоби фото− і відеоспостереження за дотриманням вимог законодавства в процесах перевірки технічного стану;

− забезпечити фіксацію єдиного номера протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу за його ідентифікаційними даними в журналі реєстрації протоколів перевірки технічного стану колісних транспортних засобів та видачі талонів про проходження періодичної перевірки технічного стану або висновків стосовно їхнього технічного стану;

− зберігати записи фото− і відео спостереження та результати перевірки технічного стану транспортного засобу впродовж терміну до чергової періодичної перевірки його технічного стану, збільшеного на один рік;

− застосовувати засоби вимірювальної техніки з унормованими метрологічними характеристиками відповідно до законодавства;

− застосовувати атестовані відповідно до законодавства методи випробувань;

− забезпечити надсилання даних в електронному вигляді про результати перевірок технічного стану транспортних засобів до автоматизованої бази даних Міністерства внутрішніх справ не пізніше наступного дня після проведення перевірки;

Повноваження Кабінету Міністрів України в питаннях періодичної перевірка технічного стану транспортних засобів:

− затверджує класифікацію колісних транспортних засобів, що перебувають у сфері технічної експлуатації, за категоріями;

− затверджує порядок проведення періодичної перевірки суб’єктами господарювання технічного стану колісних транспортних засобів;

− врегулює питання визначення вартості послуг з періодичної перевірки конструкції та технічного стану транспортних засобів;

- координує діяльність центральних органів виконавчої влади, які урегульовують процедури і процеси перевірки технічного стану транспортних засобів та делегує їм, у разі необхідності, повноваження на затвердження необхідних нормативно-правових актів;

- затверджує типовий договір на періодичну перевірку технічного стану транспортних засобів.

Повноваження центральних органів виконавчої влади в питаннях періодичної перевірки технічного стану транспортних засобів:

а) центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту затверджує:

- порядок надання суб’єкту господарювання або саморегулівній організації суб’єктів господарювання повноважень на періодичну перевірку технічного стану колісних транспортних засобів (за винятком транспортних засобів, що не підлягають періодичній перевірці);

- технологічні вимоги до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу;

- зразок протоколу перевірки технічного стану колісного транспортного засобу;

б) центральний орган виконавчої влади з питань формування і реалізації державної політики у сфері захисту прав і свобод громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, ведення боротьби із злочинністю, охорони громадського порядку, забезпечення громадської безпеки, безпеки дорожнього руху, охорони та оборони особливо важливих державних об'єктів.

- веде Єдиний державний реєстр колісних транспортних засобів;

- затверджує порядок обміну та обсяг інформацією та її обсяг між Єдиним державним реєстром колісних транспортних засобів та суб’єктами господарювання або саморегулівними організаціями суб’єктів господарювання, що уповноважені здійснювати періодичну перевірку технічного стану транспортних засобів;

в) Міністерство аграрної політики затверджує нормативно-правові документи щодо вимог, процедур і уповноваження суб’єктів господарювання у сфері перевірки технічного стану тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів відповідно до сфери періодичної перевірки технічного стану транспортних засобів державної реєстрації;

г) інші державні органи, що уповноважені здійснювати відомчу реєстрацію транспортних засобів, затверджують необхідні нормативно-правові документи для періодичної перевірки технічного стану цих транспортних засобів.

У разі непредставлення транспортного засобу на періодичну перевірку технічного стану протягом п'яти і більше років або встановлення факту його знаходження в розукомплектованому і непридатному для експлуатації стані, або неможливості знайти його власника Державтоінспекцією Міністерства внутрішніх справ чи уповноваженим органом Міністерства аграрної політики відповідно вживаються заходи щодо вибраковування (списання) та зняття з державної (відомчої) реєстрації цього транспортного засобу.»;

17) статтю 36 викласти в такій редакції:

«Стаття 36. Основні вимоги до технічного обслуговування, ремонту і перевірки технічного стану транспортних засобів

Власники транспортних засобів або особи, які їх експлуатують, зобов’язані забезпечувати своєчасне і в повному обсязі проведення робіт з їх технічного обслуговування і ремонту, перевірки технічного стану згідно з нормами, нормативами, встановленими виробниками відповідних транспортних засобів та законодавством для визначених умов технічного експлуатування.

Якщо фактичні умови технічного експлуатування транспортних засобів відрізняються від визначених виробником, зазначені норми, нормативи коригують відповідно до положення про технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів, яке затверджує центральний орган виконавчої влади відповідно до повноважень.

Уряд Республіки Крим, місцеві органи державної виконавчої влади та органи місцевого самоврядування повинні організувати роботу і всіляко сприяти створенню мережі служб швидкої технічної допомоги учасникам дорожнього руху безпосередньо на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах.»;

18) у статті 37 слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки технічного стану»;

19) у статті 52-1:

слова «проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів» вилучити, а слова «державного технічного огляду» замінити словами «періодичної перевірки технічного стану»;

абзаци шість, одинадцять, тринадцять, чотирнадцять виключити.

V. У Законі України «Про автомобільний транспорт» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 22, ст.105):

1) у статті 1:

визначення «сервісна книжка» вилучити;

в порядку абетки доповнити абзацами такого змісту:

«експлуатаційний формуляр – документ установленого зразка, який містить вимоги до періодичної перевірки технічного стану колісного транспортного засобу і порядок його ведення для обліку проходження такої перевірки технічного стану транспортного засобу автомобільного самозайнятого перевізника;

періодична перевірка технічного стану колісного транспортного засобу (перевірка технічного стану) – процес установлення відповідності безпечності конструкції та технічного стану транспортного засобу вимогам законодавства у сфері безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища;

талон про проходження перевірки технічного стану транспортним засобом - документ установленого центральним органом виконавчої влади з питань автомобільного транспорту взірця, що підтверджує проходження періодичної перевірки технічного стану цим транспортним засобом;

технічний стан транспортного засобу − відповідність колісного транспортного засобу його конструкції на дату реєстрації та сукупність фактичних експлуатаційних характеристик цього транспортного засобу на дату перевірки;»;

2) частину шість статті 22 викласти в такій редакції:

«Положення про технічне обслуговування і ремонт колісних транспортних засобів, технічні вимоги до елементів системи технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, правила надання послуг технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, технологічні вимоги до засобів перевірки технічного стану, обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів, вимоги до перевірки конструкції, технічного стану колісного транспортного засобу та методи такої перевірки затверджує центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту.»;

3) статтю 23 викласти у такій редакції:

«Контроль технічного стану колісних транспортних засобів включає: періодичну перевірку технічного стану колісних транспортних засобів уповноваженими або такими, що входять до складу уповноваженої саморегулівної організації, суб’єктами господарювання відповідно до законодавства; щозмінну перевірку суб’єктами господарювання технічного стану колісних транспортних засобів, які вони експлуатують.

У період між періодичними перевірками технічного стану відповідність технічного стану колісних транспортних засобів вимогам законодавства контролює автомобільний перевізник, самозайнятий автомобільний перевізник.

Перевірка технічного стану колісних транспортних засобів автомобільними перевізниками здійснюється в порядку, який визначає центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту.»;

4) у частині третій статті 30 абзац «проходити технічний огляд транспортного засобу на станції технічного обслуговування з обов'язковою відміткою в сервісній книжці» замінити абзацом такого змісту «проходити періодичну перевірку технічного стану транспортного засобу згідно з вимогами експлуатаційного формуляра»;

5) у частині восьмій статті 39 слова «»сервісна книжка» замінити словами «експлуатаційний формуляр»;

6) ввести новий розділ VI, у зв’язку з чим розділ шостий вважати розділом сьомим, такого змісту:

«Розділ VI. Професійні саморегулівні організації у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів

Стаття 61. Загальні положення

1. Для цілей цього закону під саморегулівністю розуміється самостійна ініціативна діяльність саморегулівної організації з розроблення та затвердження стандартів і правил періодичної перевірки технічного стану транспортних засобів, а також з контролю за дотриманням таких стандартів і правил членами організації.

Професійні саморегулівні організації у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів (саморегулівні організації) є громадськими організаціями, що об’єднують суб’єктів господарювання, які забезпечують періодичну перевірку транспортних засобів відповідно до законодавства і наданих державою повноважень.

2. Саморегулівна організація у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів є неприбутковою організацією, що діє на засадах самоврядування та відповідає вимогам:

а) має

у своєму складі не менш, як двадцять членів − суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів,

затверджений у встановленому порядку статут здійснення своєї діяльності,

затверджені стандарти і правила здійснення господарської діяльності з періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів, обов’язкові для їх дотримання усіма членами саморегулівної організації;

можливість додаткової майнової відповідальності кожного її члена перед споживачами послуг з періодичної перевірки технічного стану транспортних засобів,

компенсаційний фонд;

б) створила спеціальні органи для забезпечення діяльності в якості саморегулівної організації для здійснення контролю за дотриманням членами організації вимог стандартів і правил здійснення господарської діяльності з періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів та розгляду справ щодо вживання заходів дисциплінарного впливу по відношенню до своїх членів, які передбачені внутрішніми документами саморегулівної організації;

в) веде реєстр свої членів;

г) бере, у разі необхідності, участь у роботі профільних міжнародних світових та європейських організацій і об’єднань;

ґ) забезпечує прозорі і демократичні умови свого формування та діяльності;

д) впровадила власний кодекс поведінки;

е) періодично проводить незалежний аудит своєї діяльності та оприлюднює на веб-сайті та у засобах масової інформації його результати.

3. Засновниками саморегулівної організації у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів можуть бути юридичні та/або фізичні особи.

4. Забороняється встановлювати дискримінаційні вимоги, необхідні для набуття статусу професійної саморегулівної організації у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів, зокрема вимоги, які передбачають існування однієї саморегулівної організації у визначеному регіоні діяльності, вимоги членства в певних міжнародних організаціях, а також будь-які інші вимоги, які всупереч положень цього Закону позбавляють суб’єктів господарювання права на створення саморегулівної організації, а діючі непідприємницькі товариства права на набуття статусу саморегулівної організації.

Стаття 62. Функції саморегулівної організації

Саморегулівна організація у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів здійснює таки основні функції:

1) розробляє і встановлює вимоги до членства суб’єктів господарювання, у тому числі вимоги до вступу до саморегулівної організації;

2) притягує до відповідальності членів саморегулівної організації за порушення, статуту професійної саморегулівної організації, її стандартів, умов і правил;

3) утворює третейські суди для вирішення суперечок, що виникають між членами професійної саморегулівної організації, а також між ними і споживачами їхніх послуг, іншими особами відповідно до законодавства про третейські суди;

4) здійснює аналіз діяльності своїх членів на підставі інформації, що представляється ними до саморегулівної організації у формі звітів, в порядку, встановленому статутом або іншим документом, що затверджений рішенням загальних зборів членів саморегулівної організації;

5) представляє інтереси членів саморегулівної організації у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів в їх стосунках з центральними органами виконавчої влади та місцевого самоврядування;

6) організовує професійне навчання, атестацію персоналу членів саморегулівної організації, вживає заходів щодо підвищення якості їхніх послуг;

7) забезпечує інформаційну відкритість діяльності членів саморегулівної організації, опубліковує цю інформацію в порядку, встановленому цим законом і внутрішніми документами професійної саморегулівної організації;

8) здійснює контроль за діяльністю своїх членів в частині дотримання ними стандартів і правил саморегулівної організації, умов членства в саморегулівній організації;

9) розглядає скарги на дії своїх членів та справи про порушення членами організації стандартів та правил саморегулівної організації, умов членства в саморегулівній організації.

Стаття 63. Права саморегулівної організації

1. Відповідно до встановлених функцій саморегулівна організація має право:

від свого імені оспорювати, у встановленому законодавством порядку, будь-які акти, рішення і (або) дії (бездіяльність) центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, що порушують права і законні інтереси саморегулівної організації, її члена або у разі створення ними умов, що можуть бути загрозою порушення таких прав і інтересів;

брати участь в обговоренні проектів законів і інших нормативно-правових актів, державних програм з питань розвитку автоматизованої перевірки технічного стану колісних транспортних засобів, а також направляти в органи державної влади висновки про результати, проведених нею незалежних експертиз проектів нормативно-правових актів;

вносити на розгляд центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування пропозиції з питань формування і реалізації державної політики щодо періодичної перевірки технічного стану транспортних засобів;

звертатися із запитом до центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування стосовно питань діяльності саморегулівних організацій і отримувати відповідну інформацію у відповідності до діючого законодавства.

2. Саморегулівна організація у сфері періодичної перевірки технічного стану колісних транспортних засобів не має права:

1) утворювати суб’єктів господарювання або ставати учасником господарських товариств;

2) здійснювати наступні операції:

надавати майно, що належить їй, в заставу для забезпечення виконання зобов'язань своїх членів і (або) інших осіб,

видавати поручительства іншим особам, за винятком своїх працівників,

надавати позики іншим особам, за винятком своїх працівників чи членів,

отримувати позики від своїх членів,

забезпечувати виконання своїх зобов'язань заставленням майна своїх членів, виданими ними гарантіями і поручительствами,

виступати посередником (комісіонером, агентом) зі збуту товарів (робіт, послуг),

надавати майно, що їй належить, в оренду,

орендувати майно своїх членів.

Саморегулівна організація може делегувати своїх повноважних представників до складу колегій профільних центральних органів виконавчої влади, профільних громадських рад при центральних органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, їх консультативних та дорадчих органах.

3. Особа, що здійснює функції одноосібного виконавського органу саморегулівної організації, не має права:

набувати права власності на коштовні папери, емітентами яких або боржниками щодо яких є її члени, їх дочірні і залежні структури;

укладати з її членами, їх дочірніми і залежними структурами будь-які договори майнового страхування, кредитні договори, угоди про поручительство;

здійснювати як фізична особа-підприємець господа

Просмотров: 765 | Добавил: Maksi | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск по сайту
Календарь
«  Январь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Счётчики
Друзья сайта
  • Компьютеры в Днепропетровске
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2024